Аутизъм


Аутизъм - заболяване, което възниква в резултат на нарушено развитие на мозъка и се характеризира с тежка и всеобхватна дефицит на социално взаимодействие и комуникация и ограничени интереси и повтарящи се действия. Всички тези признаци започват да се появяват на възраст до три години. Подобни състояния, в които се забелязват по-меки признаци и симптоми, се отнасят като нарушения на аутистичния спектър.

На определен етап от развитието родителите започват да забелязват, че детето им реагира малко по-различно на околната среда. Той е затворен, външният свят не го предизвика голям интерес, силни шумове и оживени места може да предизвика много силни негативни емоции. В същото време дизайнери, битови предмети, вода, насипни предмети са от интерес. Често играта на детето се свежда до разгръщането на предмети в определен, ясен ред за него. Има забавяне в развитието на говора и вследствие на това забавяне в умственото развитие като цяло. От наша гледна точка, деца с аутизъм трябва да се разглеждат като системно разстройство стане психиката на детето, вълнуващо и емоционално и когнитивно сфера, и като се вземат предвид само единството и взаимната зависимост на тяхното развитие може да разбере причините и характера на този синдром. На свой ред, разбиране на причините и логиката на формиране на синдром на детски аутизъм ни позволява да изберете подходящите диагностика и поправителен помощ деца с аутизъм. Към днешна дата, Детски център разполага със собствен дългогодишен опит ефективно психологическо и образователно възпитателна работа в аутизъм (т.е. опит специално организирано отглеждане и възпитание на деца с аутизъм). Сертифицирани център "Хармония" експерти умишлено използват в практиката си не само собствените си, но и иновативни методи за руска и европейска.
Експерти извършват цялостен подход при изготвянето на коригиращи маршрут за развитие на деца с аутизъм и нарушения от аутистичния спектър.
За да компилирате коригиращи маршрут на развитието са диагностицирани с аутизъм тежестта на дете- популярен метод се използва широко както в Русия, така и в чужбина. Това диагноза остротата на дете с аутизъм може ефективно да следи резултатите от вашата диагностична процедура rebenka.Osnovnoy тежестта на дете с аутизъм е (автомобили) Оценъчна скала детски аутизъм, благодарение на прецизно разработена рейтингова скала, това е чрез КОЛИ диагностика на тежестта на детето с аутизъм извършва най-точно и има оценка в точките, което прави удобно наблюдението на промените в развитието на детето на различни етапи от неговото раждане. Диагнозата на тежестта на аутизма се извършва чрез наблюдение на детето, както и интервюта с родителите. Методът CARS се провежда с деца от 2-годишна възраст.
Въз основа на характеристиките на детето препоръчвам стопанство терапия у дома, семейството психолог провежда обучителни семинари.

Съвременните научни изследвания потвърждават високата ефективност на груповата терапия на аутизма. Бе разработена специална програма от сложни групови сесии. Деца на група (2-4 деца), придружавана от клинични психолози, логопеди патолози и логопеди. По този начин, за едно дете, има един преподавател-специалист, който го съпровожда през целия zanyatiya.Gruppovoe дейността на групата построен върху специално разработена модулна система,
- съдържащи елементи от тренировъчната сесия,

- ритъм, работа с тялото и фини двигателни умения (сензорна интеграция и стимулиране на малкия мозък),

занаятчийски и фолк (ръчно) работа, изготвяне на парцела (този метод е естествено заложен в развитието корекция афективно психологическото изкривяване в детството аутизъм.)
 
Един от важните моменти в урока е обучението на деца в умения за самообслужване.
Също така класовете дават тласък за "стартирането" и развитието на речта и образуването на комуникационни умения като цяло.

Тя е в процес на взаимодействие помежду децата се учат да разсъждават върху собствената си "Аз", се научат основите на социално взаимодействие и се научи да реагира на планираното емоцията.
Често, много деца и възрастни с аутизъм казват необичайно висока чувствителност към звуци, или признаване на трудностите или възприемането на звуци. Според изследователите речта може да бъде представена на аутистичното дете с неприятен шум, трудно за възприемане. Такива въпроси са докладвани и на възрастните, които са страдали детството аутизъм и до голяма степен го (D.Uilyams, 1996, T.Grandin (1997) победиха. За тази цел ние използваме метода на терапия Alfreda Tomatisa (BESSON оборудване), който в момента, за диагностичните срезовете показа Колосален положителен ефект върху поправителен педагогика. Проучванията otolaringologa A.Tomatisyavlyayutsya наистина уникален, и въз основа на техния метод на лечение позволява да се стимулира мозъчната функция, разработване проблематично

Коментари

Популярни публикации от този блог

Арт терапия за деца – как тя води до промяна

Звезди, които отглеждат специални деца

Метода Томатис Бургас